nog 6 nachtjes slapen!

1 juli 2013 - Almelo, Nederland

stiekem zijn het nog 7 nachtjes, maar door de spanning zal ik de laatste nacht wel niet goed slapen denk ik.

Nog een weekje en we zitten op het moment dat ik dit typ in New York aan het wachten op het vliegtuig richting Las vegas.

Van het weekend nog een paar dingen kunnen regelen, zoals de bus naar Glacier point in Yosemite national park. Ik dacht o dat kan gemaild worden, helaas.... er moest gebeld worden. Ik wou de telefoon al pakken tot ik doorhad dat het nog maar 14 uur was in nederland (5 uur in amerika) en bedacht ze zullen vast nog wel niet aan het werk zijn op zaterdagochtend. maar ik heb me later die dag gered met gebrekkig engels, alleen je adres uitspreken is toch best lastig als ze dat nodig hebben.

Wij hebben ons ook verwend met een ballonvlucht over canyon lands of arches (ligt aan de windrichting). Wel een duur iets dat ballonvaren maar er staat natuurlijk een nooit te vergeten afdruk in je hersenpannetje, met andere woorden "dit vergeet je nooit meer".

Nu nog even kijken of we nog mooie wegen tegen komen ipv de Highway te volgen, want die zijn natuurlijk oersaai.

we zullen het trouwens best wel warm kunnen krijgen, want het warmterecord die verbroken kan worden is een onderdeel van onze vakantie.

ik zie mijzelf al zitten in 55 graden zon.... hoop dat wij een goede airco in de auto/hotels hebben.

Nou ik ga nog ff zoeken naar leuke dingetjes die wij kunnen doen, als jullie nog leuke dingen hebben gevonden of weten. laat het ons aub weten.

groetjes Jeroen (Evelien is namelijk hard aan het Zumbaën)

1. Ada:
    3 juli 2013
    Ik wil mee!!!!!!!!! (grapje)
    Begin jaloers te worden....teveel mooie herinneringen.
    Maar....heel veel plezier en geniet.