Dag 02 deel 2 - Grand Canyon

9 juli 2013 - GRAND CANYON, Verenigde Staten

Dag 2: dinsdag 9 juli
12:30 @ auto, central road grand canyon
Nadat we iets te vroeg wakker werden (5uur) hebben we lekker rustig gedoucht en spulletjes bij elkaar gepakt.
De mevrouw bij de receptie hielp ons vlot, dus de weg naar de supermarkt was snel gevonden. Daar even wat inkopen gedaan. Ondanks dat de m&m's me wel 4 keer smekend aankeken zijn die niet in de winkelwagen belandt. Wel de tray met flesjes water, appels, broodjes, nootjes, gedroogde abrikozen(al jaloers pap?) en een piepschuim koelbox met ijsblokjes. De box wist Jeroen nog van vorig bezoek dat dat handig was, maar konden we nergens vinden. Ja hoe vraag je naar piepschuim in het Engels?!
Peeepfoam? Piepskoam? Mousefoam?
Jeroen is er er in ieder geval achter gekomen hehe. Afrekenen bij zelfscankassa ging ook helemaal goed, konden ook gewoon pinnen. Dus toch vrij trots verlaten wij de supermarkt.
Aangezien het nu nog rustig was wilden we graag nog even naar het welcome to vegas-bord. Net op tijd(er stopte ook een buslading toeristen toen wij uitstapten) liepen wij er heen. En ja hoor Karin, er was een Elvis! Speciaal voor jou nog een foto gemaakt met Elvis op de achtergrond..hihi..
Welcome to LAS VEGAS
En toen op naar Grand Canyon! En daar zijn we nog onderweg naar.
Ik heb trouwens ook al even gereden, goed hè? De weg was recht, de auto is een automaat en de cruise control kon aan.. Nog nooit zo relaxed gereden..hihi.
Het is hier in de auto trouwens goed te doen met de airco, buiten ong 30graden. Benieuwd hoe dat straks in de canyon aanvoelt.
------
Dinsdag 21:11
Nou door het windje viel het best mee..
Maar wat is dat prachtig zeg!!! Echt niet te beschrijven, zo mooi dat het inderdaad net een poster lijkt.. Je krijgt de neiging naar voren te leunen en te prikken met je vinger, is dit wel echt? Beetje gevaarlijk die neiging, want je kan vrij diep naar beneden vallen..

Grand Canyon
Nee zonder gekheid, echt heel mooi. We hebben verschillende uitkijkpunten opgezocht en was echt prachtig. Vooral als je even van gebaande pad afgaat en je gevoel hebt met z'n 2en de koningen te zijn van deze bijzondere wereld!
We hebben met z'n tweetjes een hele mooie zonsondergang bewonderd en hebben nu net gegeten. In het restaurant is er wifi, dus hier zitten we nog even na te kletsen.
Prachtige dag!

Zonsondergang @ Grand Canyon

1. Robin:
    10 juli 2013
    Leuke verhalen! Ben erg benieuwd naar de foto's! En wat voor auto hebben jullie eigenlijk? Had daar wel een autoverkoper verhaaltje over verwacht...
  2. Ada:
    10 juli 2013
    Ziet er allemaal geweldig uit....GENIETEN!!!!!!!!
  3. Jenny Walta:
    10 juli 2013
    WAuw, ziet er erg mooi uit! En als de auto maar een goedwerkende airco heeft, dan is het toch goed! Kijk al uit naar volgende bericht!
  4. Lisa:
    Supermooie foto's!! Wauw!