Dag 02 Las Vegas - Grand Canyon

9 juli 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Goedemorgen!

( ja het eindigt wat raar dit stukje, maar we goochelen nog wat met iPad, je kunt dan niet naar beneden scrollen dus ik kom nu niet meer bij onderkant tekst..heje.. Ja Jeroen we hadden laptop mee moeten nemen: je had gelijk...sssst)

Route dag 2Uitzicht op Las Vegas

Of nou ja...het is hier nog maar 5uur 'sochtends, maar was wakker. Toch een raar iets dat tijdsverschil. Mam er zit nu 9uur verschil, hier dus 5uur en bij jullie 2uur..)

Goed nadat we gisteren eerst nog in de rij  stonden voor de huurauto(de man maakte eerst een grapje maar nadat we geen extra's wilden was er niks vriendelijks meer aan te bekennen) daarna in de rij om bij hotel in te checken( blijkbaar is half 12 een drukke tijd om in te checken, waren wel 6 mensen bezig! Deze man heeft wel het imago van Amerikaanse baliemedewerker wat opgekrikt, echt hele leuke man! Hij was ook in Nederland geweest met oud&nieuw dat vond hij heel bijzonder. )konden we dan  einde

ijk gaan slapen.. Of althans liggen in een bed! Haha

Vandaag gaan we eerst een supermarkt opzoeken en daarna op naar de Grand Canyon! Daar ben