Dag 03 Grand Canyon deel 2

11 juli 2013 - GRAND CANYON, Verenigde Staten

Woensdagavond dag 3

Vanavond zijn we heerlijk uit eten geweest op kosten mijn lieve papa, dit kregen wij aan geboden van hem en hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt bij een goed aangeschreven restaurant. Dit betekent niet direct dat dit erg duur is, maar het was errug lekker.
De ober die ons hielp was Ryan, hij stelde zich netjes aan ons voor, Evelien had een soort mixed grill en ik had een biefstukje. Vooraf kregen we een salade die erg scherp maar wel lekker was. Aangezien Evelien cheesecake zag staan op het menu wou ze haar bordje niet helemaal leeg eten om nog wat cheesecake op te kunnen. Dit was maar goed ook, want de cheesecake bleek achter af toch weer groter te zijn dan haar maag op dat moment.
Uit eten @ The Arizona Room   Yavapai Lodge
Na het eten zijn we naar Yavipoint gereden met de auto en bus. We wouden graag de zon weer onder zien gaan, maar helaas het was erg bewolkt en daarom ging vanavond dit feestje niet door. Daarnaast wouden we graag sterretjes bewonderen (we hadden elkaar wel, maar ik bedoel echte sterren die in de hemel hangen/voorbijschieten/staan/liggen (give it a name) maar omdat het zo bewolkt was kon dit helaas ook niet doorgaan, het is gelukkig nog maar het eerste park dus we hebben nog vele kansen.
We zijn daarom (toch stiekum beetje moe) om 8.30 in de hotel kamer.
Ik zit nu heerlijk buiten te kijken naar de route voor morgen, aan het voorbereiden voor de rest van de vakantie en Evelien zit lekker te lezen in haar boek. Tis hier nu half 10 savonds en bij jullie half 7 smorgens, maar we hebben een lange dag gehad, dus wij gaan slapen. Tot morgen.....

Grand Canyon!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ada:
    11 juli 2013
    mmmmm, ik zie een baked patatoe
  2. Ada:
    11 juli 2013
    mmmmm, ik zie een baked patatoe!!!!
  3. Ada:
    11 juli 2013
    Jeroen, De afslag naar Goosenecks ligt net voorbij het plaatsje Mexican Hat met de mooie rots (lijkt op een hoed). (dus voorbij Monument Valley).
    Als je de Monument Valley, op weg naar Moab, achter je hebt gelaten kijk dan regelmatig achterom. Ongelofelijk wat je dan ziet. Een zeer lange rechte weg met aan de horizon de machtige rotsformaties van de Monument Valley. Tip: maak een foto midden op de weg want er is toch geen verkeer (zonder jullie op de foto wordt die ook erg mooi, ha, ha). Voor de dagen in Moab heb ik nog een tip. Naast Arches National Park (vergeet de Lonely Arch niet) zijn vlak bij elkaar nog twee punten in de buurt met een adembenemend panorama. Toen wij er waren gingen de mensen zelfs fluisteren omdat het er absoluut stil is. Laat horen of je die tip wil hebben. Henk
  4. Jeroen Perik:
    12 juli 2013
    Hee henk,
    Wij willen idd al een foto maken midden op de weg. Dus leuk dat je dat ook oppert.
    Wij hebben 3 nachten in moab, de eerste gaan we naar arches, de 2 e hebben we een ballonvlucht over of arches of canyonlands. Ligt aan de wind. De 3e dag rijden we door naar capitol reef.

Maar ik ben altijd in voor tips :-)