Leuke verrassing.....

11 juli 2013 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Toen wij op de laatste avond in Nederland waren kregen wij van mama (Ria Perik) een enveloppe mee, deze enveloppe mochten wij pas openen in het eerste nationale park van Amerika.

De Grand Canyon is ons eerste park wat wij gingen bekijken.
Op dinsdagavond bij zonsondergang zijn wij naar de Rim gegaan zoals jullie waarschijnlijk alwel gelezen hebben.
Ik wilde graag even een plekje met z'n 2tjes omdat dat iets meer heeft dan met een hele groep.

We gingen zitten op een mooi plekje, ik zette mijn fotostandaard op omdat ik foto's wilde maken. Alleen ik had de brief er bij gepakt die wij van Mamaria hebben gekregen. we waren beide benieuwd wat in de brief zat. we wisten dat het geld was want dat hoorde we, maar er zat iets meer in dan geld, namelijk een brief.

Jaaaa.. en (nu schrijf ik even verder, Evelien) die brief was niet van Ria, maar van Jeroen. Het was een heel lief verhaal over onze relatie..
De laatste zin was: en daarom wil ik je iets vragen..
Ik had natuurlijk wel een vermoeden na zo'n zin.. maar was toch wel verbaasd toen Jeroen vervolgens op z'n knieen ging.. :)
Het was echt een enorm romantisch moment met de ondergaande zon, de grand canyon op de achtergrond en Jeroen die een hele belangrijke vraag stelde..

Het goede nieuws is dus: WIJ GAAN TROUWEN!!! :D:D:D
Het liefste wilde ik natuurlijk direct even mijn ouders bellen, maar toen kwam het tijdsverschil om de hoek kijken.. het was in Nederland zo'n 3 uur 's nachts.. niet helemaal ideaal om te bellen..
Gelukkig hebben we inmiddels de mensen die we het persoonlijk wilden vertellen, het nu ook vertelt en omdat we natuurlijk allebei heeel blij zijn met dit nieuws willen we dit ook graaaaag met jullie delen!
foto   fotofoto  Wandelen langs the Rim

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Robin:
    12 juli 2013
    Yehhh, the word is out! Gefeliciteeeerd!!
  2. Cassandra:
    Wat leukk! gefeliciteerdd!!
  3. Elise:
    Gefeliciteerd!! Wat leuk :-D
  4. Sarien:
    12 juli 2013
    Oehhhhh!!!!!! Party time!!! :-D mooi geregeld Jeroentje!! Nice!
  5. Lisanne:
    12 juli 2013
    Oeh ik vind het zo leuk! En ik kan er nog steeds niet over uit dat ik het gedroomd had en we er vlak voor jullie reis over gehad hebben :) have fun lovebirds!!
  6. Petra:
    Das pas romantisch!!!!!
    Whaaauuuuw, proficiat !!!
  9. Lieke:
    12 juli 2013
    Lieve Jeroen en Evelien, geweldig dat jullie gaan trouwen, van harte gefeliciteerd en wat romantisch zeg.
    Een reis om nooit meer te vergeten.
    Groetjes, Lieke
  10. Martin Jasper:
    12 juli 2013
    Leuk, leuk, leuk. Gefeliciteerd allebei!
    En natuurlijk nog heel veel plezier deze vakantie.
  11. Trijnie & Bertus:
    12 juli 2013
    Hè bijna echtpaar, van harte gefeliciteerd met deze aankondiging. Geweldig nieuws. Ontzettend lief ook dat je ons als peetouders het ook persoonlijk meedeelde. Techniek staat echt voor niets.
    Ik ga ervan uit dat jullie niet in de Elvis chappel in Vegas trouwen, want ik heb wel zin in een feestje. Heel veel geluk samen namens ons.

Trijnie & Bertus
  12. Diewertje:
    15 juli 2013
    Ohh nu ik het verhaal bij het goede nieuws heb gelezen is het NOG romantischer!! Geniet ervan samen :)
  13. Henny:
    15 juli 2013
    Wauw zeg, wat romantisch! Gefeliciteerd! Ik had het natuurlijk al gelezen op facebook, maar nu ik weer terug ben uit Brussel heb ik de tijd genomen om het hele romantische verhaal op jullie blog te lezen. Heel veel geluk samen!