Dag 08 - maandag 15 juli Moab

15 juli 2013 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Dag 7: maandag 15 juli.           15:45

Hmmm as we speak ben ik een heeeeeerlijke muffin aan het eten, eem large topped blueberry muffin om precies te zijn. En laten we eerlijk zijn, muffins zijn serieuze zaken. ;) Ik vind dat ik m wel verdiend heb, want ik had in de reisgids gelezen dat er hier een muffinzaakje was 'i love muffins' ( zo heette de zaak) en toen we in Moab aankwamen had ik hem al zien zitten. Ik dacht; daar gaan we heeeheeen! Vandaag zou dan eindelijk de dag aangebroken zijn dat we er langs konden. We parkeren de auto voor de deur.. Hmm. Het is wel erg donker. Wat voor papiertje hangt er op de deur? Gesloten van 15 juli tot 15 augustus, op vakantie. ( vrij vertaald) vanaf 15juli! Vanaf vandaaag dus!! Als we nou gewoon gisteren waren gegaan of zaterdag.. Maar neee helaas het heeft niet zo mogen zijn.
Goed na dit dramatische verhaal zal ik jullie even vertellen wat we vandaag eigenlijk nog meer gedaan hebben :)
We begonnen de dag al vroeg, om kwart voor 5 ging de wekker al.. We moesten namelijk om kwart voor 6 al bij de luchtballon aanwezig zijn. Allebei niet al te best geslapen, toch wel beetje zenuwen misschien. Gelukkig waren de mensen allemaal erg aardig, zowel het personeel als de andere medereizigers.
Reis door de lucht!  Reis door de lucht!  Reis door de lucht!
Het was een erg bijzondere ervaring, eigenlijk waren we vrij vlot de lucht in. De zonsopkomst maakte het extra mooi. Je kon echt heel mooi ver kijken en de omgeving was ook echt prachtig. Misschien alleen jammer dat we niks herkenden. Voor we het doorhadden, hadden we al ruim een uur gevlogen, de landing werd ingezet. Het was een beetje een bumpy ride... Maar zonder ons als te zeer te hebben gedaan konden we even later onze voeten op de vaste aarde neerzetten. De ophaalcrew was gelukkig snel ter plaatse, nog wel even een hobbelig ritje terug met z'n 13en in busje over zandweggetjes.. Maar ja, hoorde er bij..
Reis door de lucht!  Reis door de lucht! Reis door de lucht!
Zeker een ervaring om met veel plezier aan terug te denken.
Vanmiddag zijn we met de auto langs de colorado gereden. Road 128 ging heel mooi langs deze rivier. Dus Jeroen was blij met het mooie stukje rijden en ik was blij toen we even lekker bij de rivier hebben gezeten. Ik heb nog even pootje gebaden, maar echt zwemmen durfde ik met de stroming niet aan.

Colorado river Colorado river Colorado river
En nu hebben we net even lekker gezwommen. Nog even wedstrijdje met de bal, die ik glansrijk heb gewonnen ;p en heerlijk gebubbelt in het bubbelbad.
Straks eens opzoeken waar we gaan eten en kijken of we nog ergens de zonsondergang gaan opzoeken of gewoon lekker op hotelkamer relaxen :)
Morgen weer op naar de volgende bestemming!

Squirrel...cute!

1. Robin:
    16 juli 2013
    Gaaf hoor! Mooie foto's ook weer! Mis het hoogte punt van de dag wel (facetimen).. Wat is de route van morgen?
  2. Henny:
    16 juli 2013
    Wauw wat geweldig weer! Jullie gaan van hoogtepunt (letterlijk) naar hoogtepunt! Ben benieuwd naar de rest van de reis.